onsdag den 18. maj 2011

fisketur on the flats-key west

dette er the fats---->
hey i dag skulle mig og min far ud at fiske on the flats(det vil sige mellem mangrove over stille vand). vi havde planlagt at skulle fiske efter tarpoons men det blev ikke til noget. min far havde tre på krog men ikke orndteligt så første gang de sprang faldt de af. men vi huggede med at fange små snappere,grupers,lady fish,jacks,barracudaer og til sidst hajer. på et tidspunkt mens vi fiskede efter nogle tarpoons fandt vi lady fish. men lige pludselig så troede jeg at jeg havde en lady fish på men så sagde min stang spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. så bøjede min stang bare og "fisken" løb 100 meter jeg forsøgte at stritte imod men det sagde bare ping!!!!! og linen knækede PIS.

MVH mads michaelsen

3 kommentarer:

  1. Hej alle fire. Det lyder rigtig spændende, men vi er ikke spor misundelige (måske lidt). Ærgerligt at tarpoonen ikke ville lade sig fange. Men sejt Mads, at du fik en på krogen. I var heldige, at i nåede at se opsendelsen af rumfærgen. Vi glæder os til at høre mere nyt. Kærlig hilsen Alice og Peter

    SvarSlet
  2. Ærgeligt Mads, men en fed lyd fra bremsen ikke

    SvarSlet
  3. Fandt pigerne nogle fede butikker mens i fiskede (hi,hi). Knus Irene

    SvarSlet